fredag 1 oktober 2010

Veckan är snart slut, men inte jag

Det har varit en bra vecka för mig trots att jag inte fick cellgift i måndags. Bra besked i onsdags att metastaserna krymper med hjälp av cellgiftet. Jag ska ta Neulasta för att stötta produktionen av vita blodkroppar. Idag har jag varit på akvarellmålningen och gjort bra laseringar. Kände mig bildbar även om jag har mycket långt kvar..... :) Jag har kört bort min dotter på tjejmiddag med övernattning hos hennes kusin och bytt henne mot deras 13-åriga grabb. Vi har ätit hämtpizza och jag sitter nu och dricker vin framför datorn. Det är faktiskt riktigt underbart.

Imorgon ska min lilla familj åka till Muskö på 10-års kalas. Min väninna driver Ludvigsbergs herrgård med start för exakt 10 år sedan. Grattis Cilla! Jag känner ingen som jobbar så hårt som hon. Hon har tusen järn i elden och fixar det. Jag beundrar henne otroligt mycket. Dessutom är hon en fantastisk kompis som stöttar en hur mycket hon än har att göra. Hejja Cilla!

Nä, nu ska jag dyka ner i chipsskålen. Ha en underbar fredag!

1 kommentar:

  1. Hej Vännen, Tänk vad världen är liten. Jag som har bott och har haft anknytning till muskö i alla år och så finns det gemensamma nämnare även på ön. :) Vi var hos Cilla i Julas och åt julbord. Verkligen kanon trevligt och gott. Åter igen tusen kramar från mig, Sus

    SvaraRadera