måndag 24 januari 2011

Gift idag

Idag har jag fått gift, både paxene och carbo. Och avastin som är en antikropp. Köpte lunch på ett thaiställe och sedan cola till en sjuk kusin här hemma. Han har fått klara sig själv hela dagen för jag kom inte hem förrän vid 15. Min son har tagit hem en kompis. Det tycker jag inte är så optimalt när vi har en sjukling hemma, men nu är det försent. Min dotter springer omkring och letar efter sin iphone. Hon använde den imorse och lade den på något bra ställe. Själv ligger jag nu osämjan och känner mig bakis och skakis. Armen svullnar och jag borde leta rätt på telefonnumret till lymfterapeuten. Ibland borde man ha en medhjälpare som gjorde de saker man borde göra. Ni vet duscha, klä på sig, fixa en tvätt, virka......


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar