lördag 1 januari 2011

Nyårsdagen (dagen efter)

Nä vi mår inte dagen efter. Alla inklusive de minsta tog sovmorgon. Vi åt frukost tillsammans och stökade färdigt det sista. Alla utom jag gick ut och åkte pulka. Jag passade på att vila mig. Sedan blev det en sen lunch tillsammans innan min bror åkte hem till sig. Makens bror med barn bor kvar en natt till. Det är trevligt när gästerna stannar kvar :). Idag är det lördag och på måndag ska jag få gift igen. Har för en gångs skull inte lust att få gift. Det känns som ett sundhetstecken, men samtidigt vet jag att jag måste få giftet det för jag har lite för ont i ryggen för att inte känna av cancern.

Sonen har fått ont i örat. Tycker synd om honom att han i princip har varit sjuk sedan julafton. Nu har han haft så ont att han gnällt. Vi har skakat fram lite näsdroppar och så ska ha få ipren som är inflamationshämmande. Det var i alla fall råden från vårdguiden. Det är ju bra om han kan ta död på det utan penicillin.

Nu ska vi se på en film sedan är det dax att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar