tisdag 11 januari 2011

Gift igen

Så var det dax för gift igen. Var på SÖS och tog blodprov. Fick den bästa provtagerskan. Hon är den som får mitt blod att spruta ut ur fingret. Dom andra blir ibland tvungna att sticka två gånger. Det gör i och för sig inte mig något eftersom jag inte tycker att det gör särskilt ont eller känner obehag av det. Men det är så roligt att bli omhändertagen av ett riktigt proffs. Därefter anmälde jag mig i kassan och åkte därefter upp till plan 2 för att få en påse gift.

Min son är sjuk idag (igen). Han brukar sällan vara sjuk. Han mådde illa och spydde när jag var borta och nu har han fått feber. Trodde han hade kräksjukan före jul, men jag verkar ha haft fel.

Ska vila lite nu, sedan åker jag och knypplar.

Ha det bäst!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar