torsdag 13 januari 2011

Utmattad

Det blev ingen tur till Millesgården idag, sista chansen är i morgon. Bara upp och hoppa och åka iväg. Jag ska nog sätta mig och planera resan dit så kanske det går bättre.

Gick i alla fall upp vid 16 för att handla. Vår familj hade matlaget idag och jag gjorde lax med sås och potatis. Maken sa igår att han skulle stötta mig, men av honom såg jag inte röken och kl 18 när middagen var klar så satt han fortfarande på jobbet. Lite mycket nu...... Blev besviken, men med tanke på det jobb han lägger ner på familjen när jag inte orkar så känns det inte ok att ta ut eventuell besvikelse på honom. Han gör så gott han kan.

Ungarna har gjort läxorna så nu lägrar sig lugnet över huset. Eftersom det inte finns något på tv mer än handboll (vilket inte roar min svägerska) så blir det nog pysselkväll i kväll igen.

Tar med lite bilder på blommor. Längtar så efter våren!


1 kommentar:

  1. Underbara bilder på blommorna, jag längtar också efter våren.
    KRAM Annika

    SvaraRadera