lördag 29 januari 2011

Lyckades nästan

Lyckades nästan vara arg hela dagen. Min bror förstörde min sura min när han förutom att han lagade middag även hjälpte till att städa undan efteråt också. Nu sitter 4 barn och en bror och spelar. Jag tror jag drar mig tillbaka till min säng.... och detta fastän jag har uppdaterat kanallistan på TVn i köket och nu inte längre endast har 1, 2 och 4an. Vi har kanal 6 nu också ^^. Suck! Vi tittar egentligen inte så mycket på tv. Det blir mest playkanaler på datorn när vi vill istället för när det går på TVn. Eller så hyr vi en film via datorn. Det jobbigaste är nästan att komma överens om vad man ska se.

Av min familj är det bara sonen och jag hemma. Dottern är på körläger i kyrkan och maken är med som vuxen. Önskade att svägerskan som är barnmorska inte jobbade ikväll. Hade varit roligt med lite vuxet sällskap.

Ha det bäst!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar