fredag 28 januari 2011

Hm, fredagsmys

Har legat i sängen hela veckan. Som en halvdöd padda. Idag tog jag mig in till stan och shoppade lite med min inneboende svägerska (och hennes 3-åriga dotter). Jätte mysigt! Åt lunch högst upp i konserthuset. Såg en kändis (som vi inte kommer ihåg vad hon heter). Sedan tittade svägerskan på Mumin med sin dotter, medan jag gick in på Åhléns och sedan vidare till Sabbatsbergs sjukhus. Min ingifta farmor har brutit höftleden och ligger där just nu. Det var skönt att besöka henne. Ska besöka henne imorgon igen.

Nu sitter jag lite däst efter middagen och sippar på lite vin.


Barn och vuxna i salig blandning fixar efterrätt.


Samtidigt bakas det korintkakor till de inneboende barnens skola imorgon. Korintkakor är så gott.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar