torsdag 13 januari 2011

Onsdag

Igår var jag hos tandläkaren. Inte roligt för jag hade ett stort hål på visdomstanden. Dessutom ville tandläkaren inte göra något utan att prata med min onkolog eftersom jag går på behandling. Piss!

På eftermiddagen tog jag min son till vårdcentralen. Öroninflammationen hade läkt fint utan pencillin. Varför han har varit så mycket sjuk eller hade ont i magen fanns det ingen förklaring till. Han är i skolan idag.

Igår kväll hade jag och svägerskan pysselkväll. Hon startade med att virka mormorsrutor till ett par tofflor så hon slipper frysa hemma hos oss :). Jag satt och knypplade. Min bror spelade datorspel och det gjorde även hans son och min son satt och tittade på. Alla tre tjejerna lekte i badrummet. Mysigt med storfamilj!

Idag skulle jag åka till Millesgården och se en utställning, men jag har inte kommit upp ur sängen än. Än finns det möjlighet. Vi får väl se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar