lördag 12 mars 2011

Åkt runt

Har åkt runt som en galning med start klockan 11. Först till SÖS apotek för att köpa en post op BH, men dom öppnade inte förrän 12. Nähä! Iväg igen för att hämta ett fat på Gärdet som mamma inte hann hämta och sedan iväg till Hornstull för att leverera fatet till min ingifta farmor. Drack kaffe och någon timme senare iväg till SÖS igen. Köpte BHn och sedan åkte jag till Globen för att köpa maten som ska lagas ikväll för att fira svärfar som fyllt år. I Globen fanns det inga parkeringsplatser så jag gjorde något jag aldrig gjort förut. Jag tog en handikapplats. Fy! Sedan hem och äta lunch när klockan är strax efter 15. Galet! Nu ligger jag i sängen med min post op BH. Den känns bra och verkar utöva viss kompression mot mitt bröst. Maken och sonen hade hämtat ut paketet från Konsum. Det var min nya BH :) som både är snygg och jätte skön. Galant!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar