torsdag 10 mars 2011

Tandläkare

Jag var helt övertygad om att min tandläkare skulle dra ut visdomstanden. Men nä, efter olika överväganden skulle den lagas istället. Vilket jag tyckte var skönt. Var orolig igår kväll innan jag somnade och inte direkt pigg på att åka dit imorse. Lagningen gick bra. Det är skönt att göra något man gjort förut. Sedan reparerade hon en annan lagning. Sedan var det klart och jag var tusen spänn fattigare.

Gick en promenad efteråt. Det var skönt även om det blåste väldigt mycket. Tänkte titta in på svenskt tenn men dom renoverade sin lokal så det blev att åka hemåt istället. Köpte inget alls.

Handlade lite nyttiga grönsaker och gjorde en grönsakssoppa. Sedan gick jag och lade mig. Frusen och trött.

Imorgon börjar dagen tidigt. Måste ta blodprov vid åtta innan jag träffar min onkolog klockan nio. Hoppas jag orkar måla efteråt. Har inte gjort något roligt denna vecka. Bara sovit och sovit.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar