onsdag 30 mars 2011

Dag på landet

Åkte till en kompis landställe idag. Så lugnt och rofyllt. Vi tog en promenad och hittade utslagna blåsippor. Dom ligger i kameran så jag får infoga bild lite senare. I maj vill jag dit igen med ungarna och dra strömming. På vägen hem fick jag så ont i magen och blev yr så jag fick köra av motorvägen, stanna och låta det gå över. Efter en stund släppte det tack och lov och jag kunde fortsätta. Spydde inte denna gång. Alltid något.

Väl hemma har jag legat dubbelvikt i sängen tills en kollega skickade sms att jag vunnit på konstlotteriet. Helt otroligt! Bortsett från lite ont i magen (ok, jätte ont i magen) så har den här dagen varit perfekt. Nu har jag krupit tillbaka till sängen. Man ska inte överdriva.

Mina tankar går till Lindas familj. Hur fortsätter man framåt när ens maka, mamma, dotter och syskon mm inte finns kvar hos en längre. När någon man älskar rycks ifrån en alldeles för tidigt. Jävla skitcancer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar