söndag 27 mars 2011

Roligt och tråkigt

Idag har vi varit hos goda vänner på lunch. Underbart att träffas efter så många år. Deras barn och våra barn trivdes så bra tillsammans att min tjej och deras äldsta tjej inte ville skiljas åt när vi efter måånga timmars visit skulle åka hem. Det värsta var bara att jag blev dålig när jag var där. Fick ont i magen och spydde. Vet inte varför.

Vad värre är att Linda http://lindaskriver.blogspot.com/ verkar må så dåligt. Det verkar som hennes kropp ger upp och jag blir så ledsen. Det är verkligen hemskt när någon som vill leva och se sina barn växa upp tynar bort i smärta. Jag saknar ord.

Efter en dag med mycket intryck och egen smärta väljer jag att däcka nu. Ska bara ta Alvedon och hoppas att jag får behålla den.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar