tisdag 29 mars 2011

I väntan på smärtfri

Masar mig ner till köket när jag vaknar för att trycka i mig Alvedon. Nu åter i sängen i väntan på att alvedonen ska verka. Suck!

Dessutom snöar det...... Det blir ingen mysig promenad. Det blir bilen .

Det blev bilen. Boken är inhandlad och påbörjad. Jag åt lunch där och läste lite mellan tuggorna. Sedan åkte jag snabbt hem och lade mig i sängen och fortsatte läsa.

Nu har jag precis kommit hem efter en ny shop Ingrid till Globen. Åkte dit med dottern för vi behövde båda nya långbyxor. På Kappahl försökte min dotter komma i ett par byxor men det gick inte. Allt dom hade var ben med slimfit. Min dotter är inte kraftig utan normal, men hon har inte sugrörsben heller. Åh, vad jag blev arg när jag insåg att allt var slimfit. Fy skäms! Så vi köpte våra byxor på Lindex istället, där fanns tre olika vidder.

- Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar