måndag 28 mars 2011

Uppföljning lymfterapeut

Lökade i sängen hela förmiddagen. På eftermiddagen hade jag tid hos lymfterapeuten. Det blev ett kort besök där vi konstaterade att jag är nöjd så här långt. Ny uppföljning och mätning om en månad. Det känna bra! Det som inte känna bra är att jag blivit så van att ta bilen att jag inte ens när jag inte har något att bära tar kommunala färdmedel. Fy mig! Nu stannade jag kvar i kvarteren och tog mig en latte innan jag åkte hem.

Imorgon är det boksläpp av 6:e boken i serien om Ayla (Grottbjörnens folk). Då har jag bestämt att jag ska gå till bokhandeln i Globen och köpa den. Fast just nu ligger jag i sängen med illamående så vi får väl se vad dagsformen imorgon bestämmer. Boken kommer jag att köpa imorgon. Frågan blir nog bara hur jag tar mig till den .

Undrar om smärtan har givit med sig för Linda. Självklart inte utan pump. Det börjar snurra mycket tankar hos mig nu när hon har så ont igen och är så dålig att hon behöver spökskrivare som uppdaterar sin blogg. Kommer jag också ha så ont? Hur lång tid har jag kvar? Usch, det är inte roligt. Skickar en Vintergäck till Linda och alla med cancer.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Söta du!
    En stor kram proppad med omtanke och hopp om många långa glada dagar!
    Åsa <3

    SvaraRadera