fredag 18 mars 2011

Tröttast

Idag har jag varit så trött, så trött. Släpade mig upp för att åka till SÖS och ta blodprov. Orkade inte gå i någon trappa utan åkte hiss från bilen och sedan till plan 3. Efter provtagningen åkte jag till målningen. Kom försent och det är inte bra när vi skulle gå igenom tekniker som var helt nya för mig. Kursen jag går på heter experimentell akvarell så det blir väldigt sällan något som jag tycker blir bra. Idag målade jag dock ett par nypon i en ram av monotypi (fast monotypin ser man inget av).


Huset befolkas just nu av sonen och två klasskompisar. Dom skjuter på varandra med Nerf Guns och tjoar och tjimmar, men jag ska ändå försöka vila lite. Jag är fortfarande trött och har ont i huvudet.

Eva från behandlingsavdelningen ringde och berättade att dom vita hade segat sig upp till 2,6. Det blir gift på måndag, hurra!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar