fredag 10 september 2010

Fredagsmys

Idag tog det halva dagen att komma ur nattlinnet och det enda som har hänt är att jag har läst ut en bok. Jag har knypplat lite också :), men annars är det inget nytt. maken och jag hämtade vår bil från servicen. Dom hittade massor med små saker att reparera så 10.000 försvinner huxflux från våra konton. Jag har varit med på ett kedjebrev denna vecka. I det stod det inget om att pengar försvinner, snarare att jag skulle få pengar om jag skickade kedjebrevet vidare.....hm, det är något lurt med dom där kedjebreven. Måste lämna in bilen igen på måndag för att få återstoden fixat, suck!

På måndag "hoppas" jag att jag får mitt gift. Innan dess är det fredagsmys som gäller. Har druckit både öl och nu vin så jag börjar bli lite blarig. Ni får ursäkta men det är faktiskt lite skönt att försvinna in i dimman. Normalt smakar alkoholhaltiga drycker apa så det gäller att passa på :). Nä, skämt åt sido, nu ska vi spela något där så många som möjligt kan vara med på. Mitt förslag går alltså fetbort (alfapet på engelska). Det blir nog någon form av UNO och det är ju roligt.


Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar