lördag 18 september 2010

Trevligt :)

En trevlig möhippa är avklarad för min del. Först blev det en mysig och god brunch på Mornington Hotell. Därefter gick vi till en dansstudio och fick lära oss att gå i högklackat. Det var ett förvånadsvärt hårt pass och vi var alla supersvettiga och törstiga när vi var klara. Därefter gick vi till ett ställe där dom bl a utbildar bartenders. Där lärde sig vår brud att blanda drinkar av alla möjliga sorten. Sedan åkte vi till Hard Rock Cafe och åt middag. Dom andra fortsätter nu ut i natten, men jag åker snällt hem. Jag ska jobba imorgon som röstmottagare och det ska bli så roligt. Klockan 8 ska jag vara i Sturebyskola. Det är definitivt ett gigg jag hade gjort gratis.

Natti natti (lyckades missa min station :) )


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar