måndag 6 september 2010

Röstat idag

Istället för cellgift blev det förtidsröstning i Enskede bibliotek, lämna tillbaka en bok om broderier, handla, leka i parken och slutligen lite vila. Jag ska jobba som röstmottagare den 19:e så det kändes bra att ha röstningen avklarad. På onsdag ska jag gå på info/utb på kvällen om hur röstmottagningen går till. Anledningen till varför jag leker i parken är att våra inneboende har två barn i åldrarna 3 och 1 år. Dom flyttade in förra helgen och idag var första dagen som jag umgicks med mor och barnen. Dom går till en park varje dag och eftersom jag ändå skulle ut så kunde vi göra allt tillsammans. Mycket trevligt! Då får jag sällskap så blir dagarna inte så tråkiga. Nu skulle jag i och för sig kunna åka till jobbet, men imorgon har jag redan en aktivitet inplanerad och idag blev jag så besviken och hade ingen lust. Just nu ligger jag lite i soffan och softar med en tidning.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar