tisdag 28 september 2010

Svar imorgon

Idag trodde jag att det var knyppling på eftermiddagen, men när jag satt i bilen innan jag skulle in såg jag i kalendern att det är nästa vecka :( . Bara att åka hem igen. Jag har i alla fall tvättat, lagat mat och passat barn idag så lite har jag fått gjort.

I morgon kl 11 ska jag träffa min onkolog. Har inte bett maken att följa med så jag förväntar mig inga negativa besked. Det värsta är att när svärföräldrarna frågade om han skulle med så fick jag kalla fötter. Tänk om allt inte är bra. Tänk om jag blir ledsen. Fast jag har bestämt mig för att tumörerna har krympt. Jag brukar känna på mig om det är dåliga besked, men det har inte kännts så för då har jag alltid bett maken att följa med. Det borde vara lugnt. Huh!

Ska hämta ut en bok (Making colors sing) som jag köpt på nätet innan jag åker till SöS. Kan sitta och bläddra i den tills jag ska in. Det blir bra pepp.

Måste skriva till Fk oxå för jag har glömt att berätta vilka veckor jag jobbat så jag har bara fått ersättning för 7 dgr denna månad. Kan bli tufft att klara sig på det..... Får nog hålla igen på inköpen ett litet tag :)

God natt världen! Tänker på er alla som är sjuka, vi får aldrig sluta hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar