torsdag 2 september 2010

Jobbar igen

Denna vecka kan jag jobba för jag får inget gift denna vecka. Jag tycker att det är så roligt. Igår var det kick-off. Först jobbade jag en liten stund, sedan åkte vi busslass in till stan för att få massor med info i en biosalong. Därefter åt vi buffémiddag utomhus. Det var lite kyligt, men det var framför allt trevligt att sitta och prata med kollegor så här efter sommaren.

Idag har det blivit lite fler timmar på jobbet och alldeles för mycket kaffe. Springer fram och tillbaka till apparaten och då är kaffet ändå inte särskilt gott. Jag gör lite nytta också och det är en av de saker som känns så bra med att få/kunna åka till jobbet. Det enda som är dåligt med att jobba är att dom andra socialmedierna får stå tillbaka lite. Hinner inte kolla fejjan och twitter och prioriterar heller inte att uppdatera bloggen. Ajja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar