onsdag 8 september 2010

Rösta...

Nu har jag varit på röstmottagarutbildning. Den 19/9 smäller det. Jag har ju som sagt redan röstat. Nu är jag dessutom "fullärd" röstmottagare :) Jag ser verkligen fram emot att jobba den dagen. Det ska bli jättespännande. En sak som jag har lärt mig är att rösträkningen är offentlig och att vem som helst kan sitta och titta på medan vi räknar rösterna. Lite halvnördigt om någon nu väljer att göra det.....tycker jag......
I övrigt är jag inte engagerad. Det är tillräckligt många. Risken är väl att man är totalmätt på allt som har med valet att göra innan den 19:e.

Det viktiga här hemma är annars att hitta boende för våra inneboende. Varje kväll letas det bostäder som man kan springa på visningar på. Själv kommer jag att titta på en film eller knyppla ikväll. Vi får se vad det blir.

Hopp och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar