torsdag 9 september 2010

Trött utan gift

Idag har jag varit trött fastän jag inte fick något gift i måndags. Jag har bara varit iväg med min dotter för att röntga hennes tänder. Sedan åkte jag med tvärbanan till Alvikstorpet och tittade lite på hur de satt och jobbade med keramik. Det är ett underbart litet torp fyllt med kreativitet. Riktigt mysigt! Ska åka dit en dag någon vecka.....och vara kreativ.

När jag nästan var hemma fick jag ett samtal om att min dotter hade fått en plastmapp i ögat. Det var bara att ila till skolan och hämta upp henne. Skolsyster tyckte att hon borde kollas upp av en läkare, men efter att ha ringt sjukvårdsupplysningen så beslutades att hon bara kommer att få en blåtira. Hon hann blinka.

Sedan har jag hjälpt sonen med läxläsningen. Inte hunnit vila alls. Nu vill jag bara gå och lägga mig. Det är två timmar kvar tills ungarna går och lägger sig och maken är på föräldramöte. Får man gå och lägga sig nu?


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar