torsdag 16 september 2010

Varför

Varför måste behandlingarna göra en så äcklig. Jag bara svettas och svettas. Har varit en klimakteriekossa i flera år och det blir verkligen inte bättre. Inte för att jag förväntar mig det, men ändå. Inte ens efter en dusch kan jag känna mig fräsch för då börjar jag eftersvettas. Ursäkta att jag är grinig, men jag har ont i huvudet och är trött. Dessutom har våra inneboende hittat en lägenhet och flyttar ut om en månad. Jätte tråkigt! Inte för dom men för oss. Det är mysigt att dom bor här även om det kan låta lite väl mycket ibland (dom har en treåring och en ettåring).

Nu startar snart helgen. Det är så mycket som ska hända, mycket och roliga saker. Det är bara att bita ihop. Jag måste överleva söndagen och valet.

Natti natti!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. men kära nån vad jobbigt men du ha det gott
    Min gyn sa att motion är det bästa mot svettningarna kram lycka till kerstin

    SvaraRadera