onsdag 22 september 2010

Inget på länge

Jag har inte skrivit på länge, men det har hänt en del. I söndags satt jag hela dagen och natten och var röstmottagare och det var precis så roligt som jag trodde att det skulle vara. Vi var klara strax före 24 och då åkte jag hem och satte mig framför tv'n.

På måndagen var jag helt död, men jag var tvungen att släpa mig upp för jag skulle ta en CT (skiktröntgen) av bål och buk. Det har blivit dax att kontrollera att cellgifterna hjälper och metastaserna krymper. Jag har massor med fina blåmärken på handen för det är inte så lätt att sätta nål på mig. Efter att ha blödit igenom ett plåster fick jag ett riktigt ordentligt plåster. Jag lyckades dra bort lite solbränna när jag tog bort det (skit oxå :) ). På onsdag ska jag träffa läkaren och få svar (hm, om en vecka).

Igår åkte jag till jobbet en kortis för att luncha, fika och träffa jobbarkompisarna. Det blev verkligen en kortis för jag kom iväg sent. Hann inte göra någon nytta. Vilket påminner mig om att jag måste skriva till Fk och berätta när jag har jobbat. Denna vecka blir det inget jobb, bara fika. Jag ska dit på torsdag igen. Efter jobbet åkte jag till knypplingen.

Idag har jag sovit tills nu. Jag var jätte trött igår, men har svårt att sova. Det känns som jag sover bort mitt liv just nu och det har jag verkligen inte tid med. Har varit svårt att sova i en vecka nu. Börjar bli dax att ta en insomningstablett. Nu ska jag äta frukost och sedan ska jag åka in till stan. Ska köpa lite mer akvarellfärger på tub. Och när jag kommer hem ska jag försöka knyppla färdigt min provbit av S:t Larsspetsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar