måndag 6 september 2010

Inge gift

Jag fick inget gift idag. Värdet på mina vita blodkroppar var för lågt så min kropp får en vilovecka till. Vadå jag deppig! Det är riktigt deprimerande när man bara vill bli frisk och enda sättet är att ta gift. Varför kan min kropp inte pigga på sig?

Idag ska jag gå och förtidsrösta, så har jag gjort något roligt idag i alla fall. Har passat på att hämta ut lite medicin när jag ändå var på SÖS.

Nä, fy så deppigt det blev. Ska nog dra täcket över huvudet en stund.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Gud vad pissigt, :( Här kommer en kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad trist det är när man vill mera än ens kropp! Håller tummarna hårt för att de vita snart vänder uppåt så du kan få dina behandlingar!

    Kramar!!

    SvaraRadera